Rackspace Managed Cloud

Uw cloud, inclusief de experts die het beheren

Alles wat we doen is Managed Cloud

Cloud functioneren niet vanzelf, iemand moet er voor zorgen.

Daarom is onze specialiteit het managen van uw cloud. Dit noemen we managed cloud. En het is voor iedereen die alle voordelen van de cloud wil, zonder de zorgen. Het is de cloud waar krachtige infrastructuur, betrouwbare servers, advies van specialisten en on-demand support vanaf dag EEN samenkomen.

U krijgt wat de gebruikelijke cloudproviders niet kunnen leveren: netwerkapparatuur, servers, specialistische expertise en support, allemaal zo ontworpen zodat uw apps en workloads werken zoals u het bedoeld heeft.

En dat is waarom Fanatical Support, onze befaamde 24x7 support service, altijd standaard is.

Wie gebruiken de Managed Cloud?

  • Meer dan 60% van de Fortune 500
  • 200.000+ klanten
  • De meeste top 1000 webshops kiezen voor Rackspace

Wij hosten:

200,000+

klanten wereldwijd

Gemakkelijk in het gebruik

Cloudspecialisten die u helpen wanneer u wilt, plus krachtige API's en een gebruiksvriendelijk controlepaneel zodat u de volledige controle heeft.

Betrouwbaar en veilig

Krachtige, state-of-the-art datacenters die beschermd zijn met biometrische scanprotocollen, beveiligde keycards en 24/7 bewaking.

 

Support die de cloud weer makkelijk maakt

 

U bent een expert in het bedienen van uw klanten en uw bedrijf maakt een gezonde groei door. U weet wat uw applicatie uniek maakt en wat aanslaat bij uw klanten. Dus focus op wat u het allerbeste doet, en laat ons de zorg dragen voor de andere zaken. Wij kunnen u ondersteunen met dingen als:

Ontwerpen voor schaalbaarheid

We werken met u samen om een cloudomgeving de ontwerpen die voldoet aan uw unieke eisen en wensen. Omdat we dit vanaf het begin met u samen doen, is de oplossing schalen als uw bedrijf groeit en het verkeer toeneemt ook geen enkel punt.

 

Monitoring and alerting

Wij maken onze monitoring-tools op maat. Zo weten we zeker dat uw workloads altijd als een zonnetje draaien. En als u wilt kunnen we in uw cloud omgeving ook direct reageren op waarschuwingen en zorgen voor probleemoplossing, zelfs op kerstnacht.

Administratie en operatie

Het bijhouden van verschillende workloads die in ontwerp-, test- of productie fase zitten vraagt om een verregaande technische expertise. Onze technici hebben de skills en de drive om uw kostefficiënte cloudomgeving altijd op 100% te laten draaien.

U heeft een partner nodig die u helpt groeien

Iemand die u helpt met het bouwen van een kostenefficiënte online infrastructuur dat voldoet aan uw eisen (zodat u niet teveel betaalt!) en schaalt waar nodig. Iemand die uw vragen beantwoordt wanneer u die heeft en iemand die altijd meedenkt als het gaat om het beter maken van uw cloud. In andere woorden, iemand die de producten, services en expertise in huis heeft waardoor u kan slagen. 

Iets anders is onacceptabel.

 

 

Binnen enkele seconden heeft u antwoord op uw vragen

  • Binnen 15 seconden per telefoon
  • Binnen 45 seconden per chat

U beslist hoeveel hulp u nodig heeft

Kies de support die past bij uw bedrijf

 

 

Managed Operations

Wij zorgen voor uw cloud.

Managed Infrastructure

We zijn er als u ons nodig heeft.

Cloud ingenieurs zijn 24/7/365 beschikbaar
We zijn altijd beschikbaar om u te helpen, dag en nacht. Zo heeft u altijd alle hulp die u nodig heeft. Support is via chat, tickets en de telefoon elk uur van de dag te bereiken.
Blue Tick Blue Tick
Wij adviseren u over uw architectuur
Wij kijken naar de workloads die u wilt draaien, en op basis daarvan brengen we advies uit over het plannen, ontwerpen en uitrollen van uw cloudomgeving die gemaakt is op basis van uw unieke eisen en wensen.
Blue Tick Blue Tick
Launch assistantie de eerste zestig dagen
Onze specialisten zorgen ervoor dat uw cloud snel en goed werkt.
Blue Tick Blue Tick
Assistentie met de ontwikkeling van uw code
We kunnen u ook adviseren hoe u uw bestaande applicaties moet optimaliseren om het summum op het gebied van prestaties en veiligheid uit uw cloudomgeving te halen.
Blue Tick Blue Tick
Cloud services support
Wij helpen u begrijpen welke cloud services het beste geschikt zijn voor uw situatie. Samen met u combineren we producten als load balancers, backup, databases en monitoring, en we geven u advies over de configuratie en het management van deze services.
Blue Tick Blue Tick
Veiligheid
Wij onderzoeken uw workloads voor potentiële zwakke plekken en geven aanbevelingen hoe u uw configuratie zo veilig mogelijk kunt inrichten.
Blue Tick Blue Tick
Support voor schaalbaarheid
Wij helpen u bij het inrichten van uw cloud infrastructuur als het aankomt op schaalbaarheid. Zo bent u voorbereid op toekomstige groei of plotselinge pieken.
Blue Tick Blue Tick
Support SLA
Wij gaan er prat op de beste te zijn, daarom staan we achter de producten en services die we aanbieden. Daarom geven we een sterke Service Level Agreement (SLA) af.
Blue Tick Blue Tick
Een dedicated support team
Uw dedicated team bestaat uit een accountmanager, system administrator, database administrator en senior support ingenieurs.
Blue Tick
Geavanceerde SLAs en uitbetalingen
2x SLA uitbetalen: Laat ons uw workloads naar de cloud brengen. En als het fout gaat kunt u tot twee keer onze standaard SLA uitbetaling krijgen, tot een maximum van 100% van uw maandelijkse kosten. 10x SLA uitbetalen voor geplande evenementen: We zijn er altijd om te helpen, vooral als u weet dat uw omgeving het druk gaat krijgen. Ontvang daarom tot tien keer onze standaard SLA uitbetaling, tot een maximum van 200% van uw maandelijkse kosten, als het mis gaat tijdens een gepland evenement. (Gelimiteerd beschikbaar).
Blue Tick
Platform support
Cloud ingenieurs installeren voor u de nieuwste patches en firmware updates. Zo is uw omgeving altijd veilig en up-to-date. Onze specialisten installeren en configureren uw webservers, appservers, databases en de raamwerken van verschillende programmeertalen.
Blue Tick
Operating systems
We installeren, configureren, patchen, monitoren en troubleshooten verschillende versies van Linux (Debian, Ubuntu, CentOS en Red Hat® Enterprise Linux®), en Windows Server®.
Blue Tick
Alarm
Wanneer onze monitoring tools getriggerd worden, reageren we op waarschuwingen en lossen we problemen zo snel als we kunnen op.
Blue Tick
Webservers
We installeren, configureren, patchen, monitoren en troubleshooten Apache, IIS en nginx.
Blue Tick
Database servers
We stellen replicatie en back-ups in. Ook doen we de installatie van de volgende databases: • MySQL - Beschikbaar op Windows and Linux. Support is inclusief configuratie, patching, monitoring en troubleshooten. • Microsoft® SQL Server® - Beschikbaar op Windows. Support is inclusief configuratie, patching, monitoring en troubleshooten. • MariaDB - Beschikbaar op Linux. Support is inclusief installatie en configuratie. • MongoDB - Beschikbaar op Linux. Support is inclusief installatie. • PostgreSQL - Beschikbaar op Linux. Support is inclusief installatie.
Blue Tick
FTP/SMTP servers en een email relay service
We installeren en configureren Windows FTP of SFTP servers, en installeren automatisch Mailgun als uw e-mail relay service. Zo kunt u 50,000 e-mails per maand gratis versturen.
Blue Tick
Applicatie stack
Voor Linux installeren, configureren en troubleshooten we Perl, PHP, Python en Ruby. Voor Windows installeren en configureren we ASP en ASP.NET.
Blue Tick
Cloud Databases
We configureren, monitoren en troubleshooten Cloud Databases. Dit is inclusief provisioning en management van uw instances en gebruikers. Ook helpen we u bij het back-uppen en herstellen van data.
Blue Tick
Cloud DNS
We configureren, monitoren en troubleshooten de nameservers op onze Cloud, inclusief het maken, verwijderen, importeren en exporteren van uw domeinen en records.
Blue Tick
Cloud Load Balancers
We creëeren, configureren, troubleshooten, monitoren en verwijderen uw Cloud Load Balancers. Daarnaast configureren we SSL en traffic management algoritmes.
Blue Tick
Cloud Backup
We installeren Cloud Backup op uw servers en we configureren wekelijkse backups van uw standaard systeemconfiguratie (opslag via Cloud Files volgens gangbare opslagkosten). Daarnaast monitoren en troubleshooten we het terugzetten van uw data, als dat nodig is.
Blue Tick
Cloud Monitoring
We configureren custom monitoring alerts van uw cloud infrastructuur, inclusief monitoring op het gebied van URL content, ports en ping. Ook checken we de CPU, het geheugen en de harde schijf. Tevens doen we aanbevelingen wanneer een waarschuwing gegeven moet worden, en kijken we uw Cloud Monitoring API requests en reacties na.
Blue Tick
Cloud Files
We troubleshooten uw object storage in Cloud Files.
Blue Tick
Cloud Block Storage
We creëeren, configureren en verwijderen storage volumes in Cloud Block Storage.
Blue Tick
Management tools
We installeren, configureren, patchen en troubleshooten de volgende management tools voor u. • Firewall - iptables, ufw en Windows Firewall • Caching - Memcached en Varnish • Synchronisation - lsyncd
Blue Tick
Terminal services
We installeren en configureren de Terminal Services rollen en licenties die u ons aanlevert.
Blue Tick
SSL certificaten
We installeren en configureren de SSL certificaten die u ons aanlevert.
Blue Tick
Gebruiker provisioning en rechten
We stellen uw gebruikersaccounts in. Deze accounts hebben de juiste rechten en als het nodig is kunnen we deze accounts ook weer verwijderen.
Blue Tick
 

£0.015 per GB/uur

Minimale kosten £350/maand

£0.0035 per GB/uur

Minimale kosten £35/maand

  Maak een account Maak een account

DevOps Automation Service

Steeds meer organisaties omarmen de DevOps cultuur, inclusief geautomatiseerde processen die continu deployen mogelijk maken. Als dat ook voor uw bedrijf geldt, overweeg dan eens onze DevOps Automation Service (op dit moment alleen beperkt beschikbaar). Dit is inclusief dezelfde support die u al ontvangt als u een cloudklant bent, plus een dedicated team van ingenieurs die u helpen applicatie deployment te versimpelen en te versnellen.