Bedrijfskritische applicatiediensten

Uw klanten hebben u nodig. Verspil geen tijd meer aan gepieker over uw infrastructuur

De geavanceerde SLA van Bedrijfskritische Applicatiediensten levert een productieplatform met 100% uptimegarantie en een 2x servicelevelkrediet voor bedrijven die het hoogste niveau van prestaties en uptime vereisen voor bedrijfskritische applicaties en websites.

Proactief prestaties en gebruik beheren

Geef uw gebruikers een betere ervaring - onze web scale-engineers van Bedrijfskritische Applicatiediensten maken gebruik van een diepgaande prestatiemonitoring om ervoor te zorgen dat uw platform beschikbaar blijft.

Vul uw bestaande team aan met de technische expertise van onze support-engineers

Onze web scale-engineers hebben uitgebreide ervaring in applicatie- en infrastructuurmanagement, verdeeld over meerdere klantomgevingen die zijn gebaseerd op LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP-PERL-Python) en Microsoft (Windows, IIS, MS SQL, .NET / ASP).

Ondersteund door Fanatical Support

  • Vijf-minutenberichtgarantie - u ontvangt binnen 5 minuten na vaststelling bericht van prestatieproblemen.
  • 1-uurs hardwarereparatie- of vervangingsgarantie** - wij vervangen of repareren uw hardware binnen een uur na vaststelling van een probleem.
  • Hogere kredieten - wij bieden onze klanten hogere kredieten* in die gevallen waarin wij niet presteren in overeenstemming met onze SLA.

Haal het meeste uit Adobe CQ

Bedrijfskritische applicatiediensten stellen organisaties ook in staat tot maximaliseren van de effectiviteit van Adobe CQ, de basis van Adobe's oplossing Web Experience Management (WEM). Adobe WEM voorziet digitale marketeers van eenvoudig te gebruiken, webgebaseerde applicaties voor het maken, beheren, meten en optimaliseren van gepersonaliseerde online-ervaringen over internet, en mobiele en sociale kanalen.

Vragen? Neem contact met ons op

Bel ons E-mail Ons Start een Chat